Обмін та повернення
Згідно статті 9, ЗУ “Про захист прав споживачів” (від 19.11.2022) постільна білизна належить до тієї категорії товарів, які не підлягають обміну та поверненню.
Але ™ KrisPol завжди може піти на зустріч кожному клієнту та обміняти товар.
Кожен випадок розглядається в індивідуальному порядку. Ми завжди готові знайти компроміс і зробити все для вирішення ситуації.
Рекомендуємо після отримання замовлення перевірити щоб:
- були всі складові комплекту
- розмір відповідав замовленому
- не було браку
Обміну та поверненню підлягає товар, який:
- не був у користуванні (його не прали та не прасували)
- бракований
- не відповідає заявленому у накладній (розмір, дизайн)
- не пошкоджене пакування
Зверніть увагу, що обміну та поверненню не підлягають замовлення з моменту яких минуло більше 14 днів.
Як оформити повернення товару?
Зв’язатися з нами у робочий час з 9:00 до 17:00 (Пн-Пт)
🔸 (068) 041 70 70
Як швидко відбувається повернення коштів?
Повернення грошових коштів здійснюється після отримання та огляду товару (не наложеним платежем).
Термін зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок одержувача залежить від внутрішнього регламенту банку-одержувача і складає, як правило, від 1 до 28 робочих днів.
Чек за відправлення потрібно зберігати до тих пір, поки не відбудеться повернення коштів.