Обмін та повернення

Згідно статті 9, ЗУ “Про захист прав споживачів” (від 19.11.2022) постільна білизна належить до тієї категорії товарів, які не підлягають обміну та поверненню.

Але ™ KrisPol завжди може піти на зустріч кожному клієнту та обміняти товар.

 

Кожен випадок розглядається в індивідуальному порядку. Ми завжди готові знайти компроміс і зробити все для вирішення ситуації.

Рекомендуємо після отримання замовлення перевірити щоб:

  • були всі складові комплекту
  • розмір відповідав замовленому
  • не було браку

 

Обміну та поверненню підлягає товар, який:

  • не був у користуванні (його не прали та не прасували)
  • бракований 
  • не відповідає заявленому у накладній (розмір, дизайн)
  • не пошкоджене пакування

Зверніть увагу, що обміну та поверненню не підлягають замовлення з моменту яких минуло більше 14 днів.

 

Як оформити повернення товару?

Зв’язатися з нами у робочий час з 9:00 до 17:00 (Пн-Пт)

🔸  (068) 041 70 70

🔸  info@krispol.net.ua

 

Як швидко відбувається повернення коштів?

Повернення грошових коштів здійснюється після отримання та огляду товару (не наложеним платежем).

Термін зарахування грошових коштів на розрахунковий рахунок одержувача залежить від внутрішнього регламенту банку-одержувача і складає, як правило, від 1 до 28 робочих днів.

Чек за відправлення потрібно зберігати до тих пір, поки не відбудеться повернення коштів.